1. Przy składaniu zamówienia wpisałam same imiona, czy to znaczy, że księga będzie wykonana bez daty?
Tak, jeśli w polu personalizacji produktu nie zostanie podana data, taka informacja oznacza dla nas, że mamy wykonać księgę bez daty.

2. Jaki jest czas realizacji?
Czas realizacji jest zmienny, zależy od ilości zamówień w danym momencie. Standardowo jest to ok 5-7 dni. W sezonie wysokim czas ten może się wydłużyć do 2 tygodni.  

3. Czy otrzymam wizualizację okładki? 
Niestety nie. Z uwagi na ilość zamówień jaką otrzymujemy i chcąc realizować zamówienia ksiąg w jak najkrótszym czasie, nie wykonujemy wizualizacji. Zależy nam, aby Klient po złożeniu zamówienia nie musiał na nie długo czekać. Niestety przygotowanie wizualizacji i oczekiwanie na odpowiedź zwrotną od Klienta powoduje wstrzymanie i opóźnienie realizacji zamówienia. Dlatego też staramy się publikować jak najwięcej zdjęć w naszych social media oraz w Galerii na stronie sklepu, aby każdy mógł sprawdzić, jak dany wzór prezentuje się na okładce.

4. Czy można mieć swój projekt pierwszej strony?

Tak, jednak należy wcześniej przesłać taki projekt mailowo, w celu sprawdzenia, czy jest on jest zgodny z naszymi wymaganiami. Projekt musi mieć rozmiar A4 w poziomie czyli 297x210mm. Tekst musi być odsunięty od krawędzi: minimum 1,5cm od góry, prawej strony i od dołu oraz 2,5cm od lewej czyli od strony grzbietu.

5. Czy można mieć swój wzór ankiet?
Tak, patrz pkt. 4

6. Czy można użyć swojego projektu do znakowania okładki ?
Tak, jednak należy pamiętać aby był on poprawnie przygotowany. Wymagania dla grawerunku laserowego są mniejsze i wystarczy dobrej jakości mapa bitowa *bmp, *jpg czy *png. Idealnie byłoby aby był to plik wektorowy w dowolnym formacie. Grafika musi być czarno-biała bez bardzo cienkich linii. W przypadku złocenia plik musi być wektorowy, czcionki zamienione na krzywe, a grubość linii nie może być mniejsza niż 1mm. 

7. Czy jedna strona to jedna kartka ?
Nie. 1 kartka ma zawsze dwie strony, wierzch i spód, dlatego jedną kartę liczymy zawsze jako dwie strony. Księga 60 stron będzie miała 30 kart, analogicznie księga 80 stron posiadać będzie miała 40 kart, księga 100 stron 50 kart, księga 120 stron 60 kart, a księga 150 stron będzie miała 75 kart.

8. Czy jest możliwy wydruk ankiet dwustronnych ?
Nie. Ankiety zawsze drukujemy jednostronnie. Ankiety drukujemy jednostronnie po prawej stronie po otwarciu księgi patrząc na nią z góry. Lewa zostaje pusta/czysta bez zadruku. Jest to miejsce na dodatkową twórczość gości i miejsce na wypadek braku ankiet do wypełnienia. 

9. Wesele jest na 100 osób- jaką księgę najlepiej zamówić?
Z uwagi, iż goście z reguły wpisują się parami doradzamy dla takiej ilości gości księgę 60 stron. Jeśli nawet braknie miejsca po prawej stronie, zawsze pozostają wolne miejsce po lewej więc docelowo może być 60 wpisów w księdze przyjmując jeden wpis na jedną stronę. 

10. Chciałabym zamówić księgę z ankietami, a zaproszonych mam 100 gości - jaką księgę najlepiej zamówić?
Podobnie jak w pytaniu powyżej. Księga 60 stron będzie zawierała 30 ankiet ( ankiety zawsze drukujemy jednostronnie ). Z racji zadruku jednostronnego, druga strona karty będzie pusta, zatem goście również będą mogli ją wykorzystać na twórcze wpisy dla Państwa Młodych. Jeśli dobrze znamy gości i wiemy, że chętnie ruszą do wypełniania ankiet to w takim przypadku można pokusić się o księgę, która ma 80 stron.

11. Jakie są dostępne kolory welurów?
Do wyboru jest 25 kolorów weluru ponumerowanych od A01 do A025. Wszystkie kolory welurów dostępne są w menu głównym w zakładce POMOC/KOLORY TKANIN. 

12. Jakie są możliwe wzory personalizacji?
Dostępne wzory personalizacji znajdują się w menu głównym, w zakładce POMOC/ZNAKOWANIE.

13. Czy po złożeniu zamówienia możliwe są jeszcze zmiany?
Jeśli po złożeniu zamówienia, nie został wysłany mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i przekazania go do realizacji to tak - wówczas najlepiej kontaktować się mailowo ( adres email: kp@velulove.pl )  z podaniem numeru zamówienia i treścią ewentualnych zmian. Jeśli mail z informacją o przekazaniu do realizacji został do Was wysłany to oznacza, że zamówienie zostało już spisane, wzór znakowania przygotowany i księga jest w trakcie klejenia. Nie można już dokonywać zmian.

14. Jeśli zostanie wysłany mail, że księga została przekazana do realizacji, czy można wprowadzić zmiany w zamówieniu?
Nie. Otrzymanie maila z taką informacją jest jednoznaczne, że brak jest możliwości wprowadzania jakichkolwiek zmian w złożonym zamówieniu i oznacza że księga jest właśnie klejona.

15. Gdzie mogę zobaczyć więcej zdjęć?
Galerię naszych ksiąg możesz zobaczyć w menu głównym POMOC/GALERIA.

16. Czy księga może mieć tasiemkę do zawiązania?
Tak. Tasiemki można opcjonalnie dodać do księgi, dostępne są w menu głównym, w zakładce DODATKI. Aby zamówić księgę z tasiemką, należy do koszyka dodać 1 szt. tasiemki o wybranym kolorze.

17. Czy na czarne karty można wklejać zdjęcia?
Tak. Nasze księgi spełniają wymagania jakości premium ponieważ do produkcji ksiąg używane są materiały najwyższej jakości dopuszczone do kontaktu ze zdjęciami, co wpływa na ich żywotność i trwałość. Dzięki temu mamy pewność, że wklejone do księgi gości zdjęcia, po upływie czasu nie ulegną zżółknięciu. 

18. Czy np. welur w kolorze białym jest bardzo brudzący?
Nasze księgi wykonywane są z bardzo wysokiej jakości weluru, który dodatkowo pokryty jest środkiem zapobiegającym wchłanianiu wody czy też brudu, więc nie ma problemu z utrzymaniem go w czystości.

19. Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Nie. Zamówienia wysyłamy wyłącznie na terytorium Polski za pośrednictwem inPostu.

20. Czy można usunąć napis Księga gości, aby nie był on na okładce?
Wykonujemy Księgi Gości, dlatego standardowo dodajemy do okładki napis "Księga Gości". Napis ten w zależności od wybranego wzoru może być w różnych miejscach, ale zawsze jest dodawany. Jeśli mamy go usunąć ponieważ księga gości ma pełnić inną rolę, trzeba to zaznaczyć w uwagach do zamówienia. W przeciwnym wypadku, napis ten będzie na 100% na okładce nawet jeśli na wzorze grawerunku, który został wybrany go nie ma.  

21. Czy można wybrać inny kolor grawerunku?
Personalizacja standardowa w postaci grawerunku laserowego to wypalone wgłębienie wyczuwalne pod palcem. Kolor grawerunku wychodzi automatycznie i jest uzależniony od podłoża, w tym przypadku od rodzaju tkaniny. Nie można go zmienić, zawsze wyjdzie w tym kolorze co welur, ale w ciemniejszym odcieniu.

22. Czy jest możliwość płatności za pobraniem za zamówienie?
Nie. Płatność za złożone zamówienie możliwa jest wyłącznie za pośrednictwem podpiętych pod sklep bezpiecznych płatności online iMoje (bank ING BANK ŚLĄSKI), które  automatycznie przekierowuje Klienta do swojego banku w celu wykonania przelewu lub zapłaty BLIKIEM. Wystarczy zalogować się na swoje konto i potwierdzić płatność. Sprzedający jest natychmiast powiadamiany o dokonaniu płatności, dlatego realizacja zamówień przebiega szybko i sprawnie. Z uwagi na to, że księgi gości są wykonywane pod zamówienie, pobieramy należność przed przystąpieniem do realizacji.

23. Czy mogę dokonać zwrotu zamówionej księgi?
Nie. Zgodnie z Ustawą  z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827), art 38, pkt 3. Personalizowana księga gości jest produktem nieprefabrykowanym, czyli wytworzonym na zamówienie Klienta i jeżeli została wykonana zgodnie ze złożonym zamówieniem nie podlega zwrotowi. Jeśli natomiast została ona wykonana niezgodnie z zamówieniem, księga zostanie ponownie wykonana i wysłana na nasz koszt.